Tuesday, September 11, 2007

WoRKIng Day

Haha...have been not updated my blog for a veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri veri long time liao.....lunar ghost festival had ended, and moon cake festival is coming up....Mmmmmm (Snow skin mooncake)<----waited veri long liao keke...
My job has become boring to buzy...and that a quite gd NEWS...But 1 of my collegues is gg to left, So when is my turn i also dunnoe lar......GOT any GD lorbang anot?.?
GALS is time to meet up liao lar...hahahaahahahaha
Wanna go c k..........So if anyone wanna go call my old hp no hor~~ ^_^
OK....Will update more next time!~~

No comments: